mandag 18. oktober 2010

Mitt skip er lasta med sushi





Hovudstaden i Nicaragua, Managua, er ein stygg by. Det finns rett og slett ikkje mykje å sjå for ein turist. Kristin, Eva, Helene og eg var tross det i storform då vi heiv oss i taxien tidleg lørdags morgon. Planane var shopping og sushi. Taxisjåføren venta utanfor kjøpesentera, medan vi tok ansvar for å fylla opp bagasjerommet, heile tida med ei viss bekymring for den stakkars mannen som sat ute i bilen i timesvis og hørte på dårleg latinopop. Fekk han i seg mat? Gjekk han på do? Stakkars mann! Det er liksom ikkje mykje til trøst at ein tenar ei halv månedsløn når ein ikkje får tissa på 10 timar.



Det dyraste måltidet i Nicaragua så langt, men gud så godt!


Helene er gira på shopping!
Litt kultur på vegen. (Statue i bakgrunnen)

Eit bilete av dagens fangst. Foto: nattevakten, som tydlegvis ikkje syns at hovudet på eit menneske er så veldig viktig. Har han nokon gong teke eit bilete før?



No skal eg snart ta til med den haugen av oppgåver og tekstar som venter på meg. Det har byrja å gå opp for meg at eg er her for å studera. Eksamen er om ein måned og så er det heim til kalde Noreg. (Mamma: kan du finna fram dundyna mi?) Heldigvis har eg no bestemt meg for å dra tilbake til herlege Latin Amerika. I februar går turen til Argentina for fleire spansktimar og meir svetting i flipflops.

7 kommentarer:

  1. Sushi i Managua, grenselaust, kva blir det neste? Taco i Tokyo?

    SvarSlett
  2. Fint innlegg og fin blogg!!
    Sushi i Nica? Så bra. Jeg er på et hotell hvor sushien står framme hele tiden. Sushi til alle måltider!

    SvarSlett
  3. Skal du ikke bli i Trondheim til vinteren/våren?! Jeg er misunnelig! Jeg vil også studere i flipflops!! ;D

    SvarSlett
  4. sushi i bergen er no egentlig like granselaust som sushi i managua når du tenker på avstand.

    søte emilie: trondheim må nok venta litt til. når eg først er i gang med spansken, kan eg like godt fortsetta :) bli med til argentina i tre måneder?

    SvarSlett
  5. Jeg prøver meg igjen med en kommentar. Veldig interessant og artig å lese innleggene dine, Tale! Så skjønner vi at Argentina kanskje står for tur? Men det blir vel etter julefeiringa i Os. Vi sees da! Mange klemmer fra morfar og mormor

    SvarSlett
  6. Takk for kortet med bilde av Catedral de Leon (må vel bety Løvekirka?)Hvor gammel er den da? Er den fortsatt i bruk? Den ser sliten ut, ja.
    Morfar

    SvarSlett
  7. ÅÅ alt høres så idyllisk ut! så bra at du har fått sansen for sushi! det har nemlig eg også, så vi får prøve oss på nåke heimelaga sushi når vi møtes til jul!:)
    no må du nyte den siste tio og tenke på oss som har det surt og kaldt.
    mange klemmer fra astrid =)

    SvarSlett