søndag 10. oktober 2010

Este fin de semana...



Har vi hatt strandfest med grilling, soling og konsert. Perfekt før ei veke som kjem til å bli travel. Forelesaren vår i Latin Amerika studier er nemlig i byen, og det betyr at vi må hiva inn litt ekstra konsentrasjon.
For dei som kan spansk legg eg inn dagens spansklekse. Håpar eg ikkje dummar meg ut for mykje, for teksten er ikkje retta. Eg tykkjer nemlig at spansk er kjempe vanskelig!

Jueves fuí en cine para miré la pelicula "The gahooles". Me no gusta esta pelicula. Después fuí en la casa y hice pulseras con Helene.
Sabado estuve en la playa entera dia. Asamos salcichas, bañamos mucho y vimos un concierto. Me gusta la playa. A la noche comí pasta en BarBaro. La comida es muy rico en BarBaro. Después fuimos en la casa para dormimo.
Domingo fuí con Marlene en Hotel San Cristobal. Estoy asustada conduce taxi en Nicaragua. Para el almuerzo comí pizza.

Takk for meg!


p.s. Det er Fredrik Scholze som har teke bileta eg legg ut i dag.



4 kommentarer:

  1. Du verden så avansert spansk på kort tid. Preteritum og greier! Nokre feil er her sjølvsagt, men dette er bra. Elles ser det ikkje ut som om de har det vondt akkurat.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Jeg babelfisket det, og skjønte blant annet at "The food is rich in Cruel". Haha. Babelfish. Så fine bilder, og fint bilde av deg!

    SvarSlett
  3. takk!
    spansken min er vel på linje med ein spansk treåring, men bablefish skjønte det jo. så då har eg vel ingenting å frykta på eksamen ;)

    SvarSlett
  4. Stilig Tale. Jeg lar meg lett imponere av alle som kan bare litt spansk. God start uansett. Lag flere innlegg. Artig å lese

    SvarSlett