fredag 8. oktober 2010

BANANAS!*


Dårlig med blogging her, det er så varmt! Hadde eigentleg tenkt å slenga inn eit langt innlegg om planane mine om boikott av Dole og kor irritert eg er, men det går ikkje i dag. Eg legg til ein link til traileren til filmen BANANAS!*. Håpar at alt går fint der heima. Har forresten klipt håret mitt. På rein impuls nærmast løp eg til frisøren, heiv meg i stolen og ba henne klippa. Ho delte håret i ein skill bak, dro det framover og klipte rett av. Det var ganske fint! No tar det heller ikkje så lang tid å vaska håret, noko som er ein fordel når vatnet er kaldt som ein norsk foss.

Her er altså linken til BANANAS!* traileren:

Slenger også med linken til Stian sitt nyaste blogginlegg:

(Legg merke til at Os kommune er den einaste kommunen som er savna i heile Noreg. Det er ikkje fordi eg savnar Os så vanvittig mykje, det er vel heller for at eg fekk spørsmålet "saknar du Os kommune litt, Tale?". Det gjer eg jo.)


Sidan eg alikevel kom så godt i gang med dette blogginlegget, får de sjå eit bilete av ein flink student i bikini. Eg vil leggja til at dette var for mange veker sidan, og at eg er mykje brunare no! hehe. God helg!



1 kommentar:

  1. Hei! :) For ein fin blogg du har laga deg :) Ser ut som du koser deg der borte :)

    SvarSlett