tirsdag 9. november 2010

Helsing frå nicaland


No er det tirsdags kveld. På fredag har eg første eksamen, det betyr at eg har to dagar igjen på å læra meg bøyningsmønsteret på 11 verbformen (nei eg har ikkje vore så ivrig på pugginga tidlegare i semesteret). Det verste er at eg ikkje er stressa i det heile. Eg tok meg til og med ein tur på kino i dag. Det var vel og merka mest for å kjøla meg litt ned i airconditionen, filmen var skikkelig dårlig. For å metta dei få sultne lesarane av bloggen min, skal eg til tross for at eg har viktigare ting å gjera, komma med ei lita oppdatering på livet mitt og kva som har skjedd her dei siste vekene.


Helene, Ingvild og eg var i Granada. Fin by! Vi tok manikyr og pedikyr for å stå i stil med dei lekre latino damene.


Vi var på båttur på Nicaragua Lake. Verdas andre største innsjø, det er også den einaste innsjøen i heile verda der det finns hai.


Helene og eg kledde oss ut som indianarar på karneval. Det var suksess.


For ei veke sidan hadde vi vår siste time på stranda. Spansklærar Jackelin i midten.


Som vanleg har vi ete middag ute kvar dag i det siste. No har eg slutta å eta med mindre eg får maten servert på tallerken framfor meg.


På lørdag var vi på boksekamp, det var bråkete, interessant og totalt meiningslaust. Boksing er nasjonalsporten i Nicaragua.


Dessutan har vi teke det obligatoriske sydenbiletet. Vi er jo i syden, er vi ikkje? Flaut!


Til slutt vil eg ta med at eg har sove ei natt på sjukehuset. Gro fekk nemlig denguefeber. Det var skikkelig skummelt og ganske spennande. hehe.

3 kommentarer:

  1. Oj. Skal seia du er med på mykje artig!

    SvarSlett
  2. Ojoj Tale. Synd at det snart er slutt!! Det er skikkelig artig å lese!

    SvarSlett